2015. március 31., kedd

Amerikai palacsinta

Felkeltem reggel, és nagyon éhes voltam. Az első gondolatom az volt, hogy most azonnal ennem kell, és most nem turmixot, hanem valami mást kívántam...Ekkor gondoltam, hogy dejóó, csinálok gofrit, viszont közben rájöttem, hogy már nincs meg a gofrisütő...na, pedig pont rátaláltam Vegagyereknél a jó gofri receptjére. Mi legyen? Háát, gondoltam megcsinálom amerikai palacsintaként, mivel hasonló a két tészta. És: Bejött! :)

Hozzávalók:

-50 gramm liszt (teljes kiörlésű tönkölyt használtam)
-5-6 evőkanál zabpehely
-100 milliliter növényi tej
-csipet só
-1 mk. sütőpor
-10-12 csepp steviaédesítő (vagy ki hogy szereti, ízlés kérdése)
-15 g olaj

Összekevertem, majd megsütöttem. Nekem négy kis palacsinta lett (nem is olyan kicsi!), és nagyon-nagyon finom! (Amikor a képet csináltam, egyet már befaltam...:))



Tökéletes párosítás: Amerikai palacsinta+Mogyoróvaj+Szójatejes kávé

Hmmmm....mennyei :) Remélem minél többen kipróbáljátok! :)


Anita    
  
   
Vera

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése