2015. március 31., kedd

Vaníliás-meggyes muffin

Az az eddigi legfinomabb muffin, amit ettem, de komolyan! Azt hittem, hogy nem lesz annyira jó, mint a vegyes táplálkozásos korból való...Abban a tévhitben éltem, hogy a vajtól lesz omlós, és puha (mert ugye nekem az a kedvencem), de tévedtem!!! Ez mennyei recept, köszönhetően Steiner Kristófnak, akinek ezúton is nagy hála! :) Ezt vettem alapul, de változtattam pár apró dolgot. Lássuk!:)

Hozzávalók (12 darab)

1 csésze=2 dl

-1,5 csésze liszt
 Én graham lisztet előszeretettel használok, készítheted sima liszttel is, vagy zabliszttel, stb.
-1 csésze zabpehely
-1 cs. foszfátmentes sütőpor (DM)
-egy csipet só (sokat dob rajta, kihozza az ízeket)
-1 csomag vaníliás cukor 
-0,5 csésze nádcukor (vagy ennek megfelelő édesítő)
-1 csésze magozott meggy (befőttet használtam)
-1 csésze befőtt leve (ha friss a gyümölcs, akkor víz is jó, vagy gyümölcslé, növényi tej, stb...)
-1 teáskanál vanília kivonat (vagy aroma, mert én is azt használtam, mivel jóval olcsóbb)
-0,5 csésze olaj

Ezt keverd össze, de ne túl sokáig, csak amíg elkeverednek a hozzávalók. Told be előmelegített sütőbe, és 180 fokon süsd készre, míg a teteje megpirul! Jó étvágyat hozzá! :) 
Ajánlom tejeskávé mellé, vagy iskolába/munkába nassolnivalónak, mivel egészséges és tápláló (persze ha nem finomlisztből és sima cukorból készítjük). Mikor elkészítettem elcsomagoltam nassolnivalónak, de végül ebéd lett belőle, mivel nem tartózkodtam itthon, és ezért pluszban jól jött a "kis segítség"! :)











Anita    
  
   
Vera



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése