2015. április 1., szerda

"Fazekas egytálétel"

Azért ez a neve, mert fazékban készül, és nagyjából mindenféle zöldség mehet bele:D
Én is azt tettem bele, ami éppen itthon volt, és nagyon finomra sikerült!

Hozzávalók (4-5 adaghoz):

-1 fej hagyma
-2 gerezd fokhagyma
-4 krumpli
-1 liter ízesített víz (én 2 erőleveskockát öntöttem le 1 liter forró vízzel, de lehet zöldségleveskockát is használni)
-két bögre kukorica
-2 sárgarépa
-kb. egy bögre lencse (én szórtam bele lencsét és sárgaborsót is, nem méricskéltem, csak úgy "érzésre")
-2 csésze víz (4 dl)

Egy kevés olajon megpirítjuk a hagymákat. Mikor barnulnak, hozzáadjuk a kockákra vágott burgonyát, és így pirítjuk az egészet 5 percig. Ekkor mehet rá az ízesített víz, a kukorica, a sárgarépák, a lencse, és a további plusz folyadék. Hagyjuk magában fődögélni még kb. 40 percet.
Ezután pedig ehetjük is!

Tipp: Ehetjük magában, vagy tortillába tekerve zöldségekkel, vagy salátával is. :)
Én először magában ettem vacsorára, majd másnap ebédre salátával.
Ez egy teljesen variálható recept, mindenki azt tehet bele, ami van otthon, vagy amit szeret, ér kísérletezni ;) 






Anita    
  
   
Vera

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése