2015. április 3., péntek

Krémes-Zöld Smoothie

Ma éppen egy jógához volt kedvem, ahol a gyakorlatokat üres gyomorral kell végezni. Érthető, hiszen különben a pózokat nem lehetne kitartani, illetve végrehajtani.
Így mikor belekezdtem, már tudtam, hogy éhes leszek utána, mivel előtte is az voltam (:D).

Mindenképpen egy turmixot szerettem volna inni, ami tápláló, és vitamindús, feltölt a jógázás után, ami azért eléggé igénybe veszi az izmokat (ha az ember lánya jól csinálja). Így született meg a következő recept.

Hozzávalók (5-6 dl):

-kb. 200 gramm spenót (nekem fagyasztott leveles volt itthon, ami 450 grammos, ennek én kb. a felét vettem elő, és felolvasztottam. Az is jó, ha egy nagy marék friss spenótlevelet dobtok bele)
-2 kisebb banán (az egyik fagyasztott)<--ha nincs fagyasztott, a rendes is jó, csak így kicsit krémesebb lesz
-1 teáskanál mogyoróvaj (ha nincs, enélkül is nagyon finom, vagy helyettesíthető kókuszzsírral, házi nutellával, stb...Én a házi készítésű földimogyoróvajamat használtam)
-150 ml szójatej (ízlés szerint bármilyen növényi tej jó)
-100 ml víz

Összeturmixoljuk, és ihatjuk is! A spenótot nem érezni, ne ijedjen meg senki, nem valami földízű zöldséglé lesz belőle, hanem nagyon-nagyon finom és krémes turmix. :)
Fogyassza mindenki jóízűen, vegye magához a vitamint és rostokat! :)


Anita    
  
   
Vera

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése